شکستـہـ ام ...


وقتی چترمان خـــداست.....بگذار بــاران سرنوشت هرچه میخواهد ببارد....
by : x-themes

روز و شـب جدال اسـت (!)

بر سـر خـواستنـے کـہ نخـواستـن نمےشــود

و نخــواستنے کہ خـواستنش غیــر ممکـن است /.

خستـہـ ام ...

شکستـہـ ام ...

ببین سایـہـ ات هـم دیگـر ارضـایـمـ نمےکنـد .../

فقـط مـرا هـر ثانیــه سـگ تـر مےکنـد

تـا بیشتـر و بیشتـر پاچـہ افکـار تخیلـے ام را بگیرم (!)



نظرات شما عزیزان:

elsa
ساعت11:15---26 اسفند 1391
خداوندا ، نمیدانم چه تقدیری مرا فرموده ای اما

برای دوستان من عطا فرما :

هزار و سیصد امید

هزار و سیصد و نود بهروزی

هزار و سیصد و نود و دو لبخند زیبا
پیشاپیش سال نومبارک


alone
ساعت9:39---26 اسفند 1391
salam web ghashangi dari b manam sar bezan age ba tabadol link movafeghi mano link kona khabaram kon bye bye

♥...تـوتــــ فرنـــگــی...♥
ساعت9:32---26 اسفند 1391
درود

mohammad
ساعت12:47---25 اسفند 1391
تق تق تق فش فشه، فاصلمون كم بشه، هيزم و نفت و آتيش، دوست دارم خداييش، سيب زمينی به سيخه، عكس گلت به ميخه، غماتو بيار فوتش كن، كينه داری شوتش كن، هوا بهاری ميشه، سرما فراری ميشه، زردی ازت دور بشه، هر چی ميخوای جور بشه.
پيشاپيش


پیشاپیش 4شنبه سوری و سال نو مـبــارکــــ نفسم
من که مثل تو بی معرفت نیستم


مرمر
ساعت18:20---24 اسفند 1391
سلام عزیزم
توهم وب قشنگی داری گلم...
منم خوشحال شدم ازحضورت...
ازم بیاعزیزدل


ژیلا
ساعت11:54---24 اسفند 1391
ترکت میکنم و تنهایت میگذارم …
تا بیش از این انرژی ات را صرف نکنی برای…
صادقانه دروغ گفتن …


تنهای شیطون
ساعت11:47---24 اسفند 1391
سیلوم عسیسم یه سیلوم شیطونی از تنهای شیطون
گلم امیدوار بیدم ایام عید به کامت بوشه جیگملم
اب دستته بذار زمین بدو بیا پیشم که یه جشن وداریم جشن وداریم جشن تفلده هااااااااااااااااااااااااااااا اا...
بدو بیا که کلی خوش وذگره
کادو و نظر یاااااااااااااادت نرررررررررررررره
تازشم4تا پست جدید جالب هم زیر پست تفلد داریم واسه همشون ازت نظر وخوامااااااااا پس اون انگشت قشنگتو خوب بکار وگیر گلم
عسیسم منتظرت بیدم جیگملم


danial
ساعت11:18---24 اسفند 1391
من با عنوان وبلاگت لینکت کردم

یادت نره منو بلینکی


مرجان
ساعت9:53---24 اسفند 1391
سلام گلــــــــــم نبینمت شکسته باشی
عزیزم ببخش کم میام نت
راستی تو مگه تعطیل نشدی 1شنبه بابچه ها
از صبح مییرم بیرون اگه نیومدی نه من نه تو
دوست دارم بوس


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






†ɢα'§ : <-TagName->
پنج شنبه 24 اسفند 1387برچسب:, 9 |- بـــاراלּ -|

ϰ-†нêmê§